Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Enthousiastelingen voor kookclub gezocht

  • Monique

    Het lijkt mij leuk me aan te sluiten bij een kookclub in Rotterdam. Ik hou zelf erg van Indiaas, Italiaans en vegetarisch koken (eet wel vis). Hoewel ik het leuk vind om werk te maken van een etentje, gaat het bij mij niet zo zeer om culinaire hoogstandjes - wél goed (biologisch?) en lekker eten natuurlijk, maar het gezelschap en de gesprekken (filosoferen over cultuur, taal, reizen, koken, het leven…) vind ik belangrijker!

    Ik ben 46, en woon met veel plezier in Rotterdam.

    Wie doet mee??

  • marlies vrakking

    Hallo Allemaal

    Voorthuizen en omgeving tijd voor nieuwe kookclub !!wie durft

    mail even

  • remko mooij

    Hallo,

    deze oproep bestaat al heel lang, maar hebben jullie nog ruimte voor een hobbykok uit omgeving apeldoorn?

    remko

  • Bauk Posthuma

    Hallo,

    Ook ik ben op zoek naar een kookclub in de regio apeldoorn, en inderdaad is het al een oud bericht, maar het proberen waard.

    Wellicht kan dit ook een opstart van een nieuwe kookclub zijn als de andere al compleet is?

    groet, bauk

  • johan

    hallo,

    heb even een vraagje voor de kookclub. Kun je me aangeven wat het niveau ongeveer is qua koken? Ik vind koken zelf erg leuk maar ben redelijk onervaren. Het zou zo flauw zijn als de andere de sterren van de hemel koken en ik met een of ander flauw diner op tafel kom

  • Raymond van de Rijt

    Hallo ik ben Raymond, ik woon in Beekbergen en ben op zoek naar een plek waar ik kan leren koken.

    Tot nu toe behelp ik me met kant en klaar maaltijden.

    Omdat ik niet kan koken en recepten nogal eens mislukken, heb ik er nog niet zoveel plezier in.

    Ik hoop door er les in te krijgen goed te leren koken, waarna het vast ook veel leuker wordt.

    Is er een club waarbij ik kan aansluiten ?

    Ik ben bereikbaar onder nummer 06-39688596.

  • Helen

    Hoi Raymond,

    Hoe ver zijn jullie met de kookclub en is er een plek vrij?

    Groetjes, Helen

  • angelica

    VanHoutens is het eerste huiskamerrestaurant in Montfoort.

    Bij VanHoutens kunt u heerlijk genieten van een 3-gangendiner.

    Lees snel verder op onze website hoe het werkt.

    We zien u graag in Montfoort.

    Jaap en Angelica van Houten

    www.vanhoutens.nl

  • Anna Marie van der Noll

    Hallo kookfanaten.

    Als kook- en eetliefhebber zou ik graag met gelijkgestemden in contact komen om elkaars kookkunst

    te zien en te smaken. Ik sta altijd open voor nieuwe ideeen op dit gebied.

    Wie ook?

    Groetjes en hopelijk tot ziens

    .

    Anna Marie van der Noll

  • marja

    Lijkt me leuk om te filosoferen over het leven en gezellig lekker te koken met gezellige bourgondische mensen.Het is wel langgeleden dat dit gepost is maar ….je weet maar nooit.Ik ben 51 jaar jong.