Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Enthousiastelingen voor kookclub gezocht

  • Inge

    Al een tijd lopen wij rond met het idee een kookclub te starten: onze kookkunst en tafel te delen met anderen, maar ook zo nu en dan aanschuiven aan een andere tafel en verrast worden door de kookkunst van anderen.

    Het woord huiskamerrestaurant is mooi, maar dan gaat het vooral om een kleinschalig restaurant thuis (en de kok eet niet mee). Kookclub klinkt te oubollig. Misschien bestaat er een nieuw woord voor wat voor wij voor ogen hebben:

    - voorop staat het ontmoeten van nieuwe mensen; we kennen elkaar dus van te voren niet;

    - wat ons verbindt is de passie voor koken en openstaan voor nieuwe (kook)ideeen;

    - je houdt van koken, kookt graag voor anderen, maar:

    - vindt het ook leuk als anderen voor jou koken.

    Op marktplaats is ons initiatief gestart met twee personen. Wij wonen zelf in Deventer en Apeldoorn.

    Wellicht dat er mensen niet al tever uit de buurt wonen, die zich door dit idee aangesproken voelen?

    Inez, Emil, Martijn en Inge

  • Pierre en Elke

    Hallo Inge Inez, Emil en Martijn,

    Wij zijn op zoek eveneens op zoek naar mensen met de ideeen als je beschrijft.

    Wij wonen wel iets verder weg, namelijk 25 km ten oosten van Doetinchem en 5 km van Dinxperlo in een duits plaatsje.

    Wij zijn beide 40 jr en hebben 1 zoon.

    Beide werkzaam op kantoor en houden van reizen.

    WIj zijn verhuisd van Groningen en willen graag nieuwe mensen leren kennen.

    We verheugen ons op een reactie.

    gr Pierre.

  • W.M lanjouw

    Hallo Inge

    Ik zou graag wat meer informatie over jullie kookclub willen weten,hoeveel deelnemers er zich al aangemeld hebben en wat voor keuken is de voorkeur internationaal of nederlands.

    Ik zelf kook heel graag en volgens de mensen die komen eten is het alijd lekker,graag maak ik gerechten in de tajine,italiaans is ook een van mijn favoriete keukens .Ieder jaar maak ik een 4 gangen menu voor mijn gezin en vrienden met een van de kerstdagen.

    Ik ben 58 jaar getrouwd heb 2 kinderen en 2 kleinkinderen ik woon met mijn vrouw in Ermelo.

    Viendelijke groet

    Willy Lanjouw

  • Antoinette van Lith

    Hoi Inge,

    Moet je erg goed kunnen koken voor jullie cubje? Wat zijn de leeftijden ongeveer van de mensen die meedoen of maakt dat niet uit? (ik ben 43) Ik heb vroeger best veel gekookt maar ben geen ster hoor. Ik vind het wel leuk om op die manier weer eens nieuwe en andere mensen te leren kennen. Ik woon precies tussen Deventer en Apeldoorn in, in Nijbroek in een klein boerderijtje. En ik vind het vooral leuk om sfeervol en landelijk te eten en daarvan te genieten met anderen. Met name in de zomer is dat buiten natuurlijk heerlijk. Omdat ik best een drukke baan heb en alllerlei dieren te verzorgen en mijn tuin en andere hobbies schiet het koken van speciale dingen er de laatste jaren bijin. Ik ben een beetje toe aan een nieuwe hobby (doe al jaren aan zingen in combi met theater maar ben dat aan het afbouwen) en ben nu aan het rondkijken op internet wat me zoal leuk lijkt. En weet dus nog niet zeker of dit me wat lijkt. Misschien heb je tijd om te reageren.

    Groeten,

    Antoinette

  • Astrid

    Hoi,

    Ik zag je advertentie voor een kookclub. Samen met een vriendin willen wij ook zoiets gaan op zetten bij ons in de buurt. Zijn er mensen in Huizen (Noord-Holland) en omgeving die zin hebben om mee te doen ?

    Groeten,

    Astrid

  • Will

    Hoi,

    Zag jullie advertaentie staan en wil daar op reageren.

    Wij hebben sinds twee jaar een kook/eetgroep, maar het lijkt me leuk om naast deze groep nog een groepje mensen bij elkaar te krijgen die het gezellig vinden om voor andere te koken maar die het ook leuk vindt om gezellig bij iemand aan te schuiven. Wij koken graag maar zijn zeker geen sterkok.Het gaat ons meer om de gezelligheid, en om andere mensen te ontmoeten. ( uitbreiding vriendenkring)

    Groeten Will

  • carla

    Hallo,

    wij hebben een leuke eetclub in Den Haag die al een paar jaar draait en erg gezellig is. We zijn in de leeftijd van 40 - 60 maar vinden andere leeftijden ook leuk, eten vis of vegetarisch en houden van gezellig, leuke gesprekken, lekker en gezond eten en goede wijn. Er gaat wel eens iemand verhuizen of moet om andere redenen afhaken en daarom hebben we op het moment weer plek voor 2 nieuwe mensen. Spreekt dit je aan, mail mij dan.

    Groetjes Carala

  • jackdelft

    carla Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo,

    >

    > wij hebben een leuke eetclub in Den Haag die al

    > een paar jaar draait en erg gezellig is. We zijn

    > in de leeftijd van 40 - 60 maar vinden andere

    > leeftijden ook leuk, eten vis of vegetarisch en

    > houden van gezellig, leuke gesprekken, lekker en

    > gezond eten en goede wijn. Er gaat wel eens iemand

    > verhuizen of moet om andere redenen afhaken en

    > daarom hebben we op het moment weer plek voor 2

    > nieuwe mensen. Spreekt dit je aan, mail mij dan.

    >

    > Groetjes Carala

    Hallo Carla, wij lezen net jullie oproep voor jullie leuke kookclub in den Haag.

    Wij komen uit Delft en zijn al even opzoek naar een leuke groepje mensen om de hobby van het lekker koken met alles wat daarbij hoort te delen.

    Wij zijn een stel van 37 en 51 jaar en zouden het leuk vinden bij jullie aan te schuiven. :-)

    Wanneer je wat meer van ons wil weten , laat maar wat horen.

    mvg Jack en Aida

  • Margot

    Hallo Inge,

    Mijn man en ik hebben hier zeker interesse in. Ook de inhoud van je boodschap om het zo maar even uit te drukken. Wij wonen, met onze zoon van 12, zelf in Veenendaal en houden heel veel van koken. Wij lopen ook al een hele tijd met dit idee rond maar weten niet zo precies hoe je dit het beste moet aanpakken. Wij zijn ook op zoek naar nieuwe vrienden en als je al een passie kan delen schept dat al een band denk ik zo. Wij zijn allebei in de veertig.

    Kun je me vertellen, want dit mailtje dateert al weer van een tijdje zie ik, hoe ver jullie hiermee gevorderd zijn.

    Gr. Margot

    Inge Schreef:

    ——————————————————-

    > Al een tijd lopen wij rond met het idee een

    > kookclub te starten: onze kookkunst en tafel te

    > delen met anderen, maar ook zo nu en dan

    > aanschuiven aan een andere tafel en verrast worden

    > door de kookkunst van anderen.

    >

    > Het woord huiskamerrestaurant is mooi, maar dan

    > gaat het vooral om een kleinschalig restaurant

    > thuis (en de kok eet niet mee). Kookclub klinkt te

    > oubollig. Misschien bestaat er een nieuw woord

    > voor wat voor wij voor ogen hebben:

    >

    >

    > - voorop staat het ontmoeten van nieuwe mensen; we

    > kennen elkaar dus van te voren niet;

    >

    > - wat ons verbindt is de passie voor koken en

    > openstaan voor nieuwe (kook)ideeen;

    >

    > - je houdt van koken, kookt graag voor anderen,

    > maar:

    >

    > - vindt het ook leuk als anderen voor jou koken.

    >

    >

    > Op marktplaats is ons initiatief gestart met twee

    > personen. Wij wonen zelf in Deventer en Apeldoorn.

    >

    > Wellicht dat er mensen niet al tever uit de buurt

    > wonen, die zich door dit idee aangesproken voelen?

    >

    >

    >

    > Inez, Emil, Martijn en Inge

  • dick 2

    goedemorgen,, wilde wat info over jullie club ,bestaat deze en willen jullie nieuwe leden? groet dick kruger groningen