Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Enthousiastelingen voor kookclub gezocht

  • esther prinse

    hallo harm,

    Ik kom uit barendrecht en zou me graag aansluiten bij een kookclub.

    Graag ontvang ik meer informatie.

    Bij voorbaat hartelijk dank !!

    Esther

  • Jessica

    Hallo Carla,

    Zou graag mee willen doen met de kookclub. Houd van koken, lekker en gezond eten, gezelligheid en een goed gesprek. Ben 41 jaar en woon in Den Haag.

    Groetjes Jessica

  • Joyce

    Hoi Jessica, is het nog doorgegaan met de kookclub waarop je reageerde? Ik heb namelijk net dit bericht geplaatst op Internet:

    Kookgenootschap De Gevulde Bourgondier is een kook & fijnproeversgezelschap dat bestaat uit 2 dames en 2 heren in de leeftijd van 40-45 jaar. Circa 8 keer per jaar komen we samen bij een van de leden thuis. Deze persoon bedenkt het menu, doet boodschappen en wast af; kortom legt de overige leden heerlijk in de watten. Altijd gecombineerd met een wijnproeverijtje waarbijj 5 a 6 wijnen ‘blind’ geproefd worden.

    Zodra iedereen aan de beurt is geweest wordt dit ‘volle rondje’ gevierd bij een van de betere restaurants. Gezelligheid staat bovenaan. De Bourgondiers proberen elkaar te inspireren met bijzonder gerechten en ingredienten.

    Trek gekregen? Aarzel niet en stuur een reactie. Wie weet ben jij degene naar wie we op zoek zijn!

  • Ellen

    Gezocht 2 a 4 mensen voor een kookclub, allemaal met een passie voor koken, een beetje op niveau als dat kan.

    1 keer per maand lijkt me voldoende, om de beurt bij elkaar koken.

    Interesse? Mail me, omgeving Zaanstad, tot mails!. Ellen

  • Anke

    Hoi Marijke,

    Klinkt goed, die kookclub. Wat ik vooral leuk vind, behalve het idee om voor elkaar te koken en samen te eten, is dat je zoekt naar een gemengd gezelschap. Ik zelf ben een (net) 39-jarige single vrouw, freelance journaliste. Op de een of andere manier heb ik tegenwoordig vooral moeders en vrouwen met stabiele relaties om mij heen. Nu heb ik niets tegen moeders en stabiele stellen maar soms voelt het een beetje zielig om daar in mijn eentje tussen te zitten.

    Is het je gelukt om een leuke gemengde groep samen te stellen? En zo ja: is daar nog een plekje vrij voor mij?

    Ik hoor het graag1

    Groetjes,

    Anke

  • Ingrid

    Hoi Carla,

    Ik kwam jouw oproep tegen bij het zoeken naar een leuke eet/kookgroep.

    Jouw oproep is echter van een jaar geleden. Ben je nog op zoek naar nieuwe mensen?

    Ik zou graag mee willen doen. Ik ben een vrouw van 51 jaar en woon en werk in Delft.

    Ik kook graag en vind het erg leuk om met mensen nieuwe recepten uit te proberen.

    hartelijke groet, INgrid

  • Gerda

    Beste mensen,

    ik zou graag meedoen aan een kookclubje in Huizen want koken is mijn grote hobby.

    Het beste zou dat dan op een dinsdag zijn, mijn enige vrije dag, de rest van de dagen werk ik.

    Het liefst in Huizen of directe omgeving aangezien ik alles met het openbaar vervoer moet doen.

    Reacties wacht ik af. Groetjes,

    Gerda

  • Will

    Dag Antoinette,

    Ben jij een oud-leerling van de Labschool uit Deventer?

    Ben benieuwd naar je reactie.

    Groet,

    Will

  • Guido

    Hoi Anke,

    Hetzelfde geldt voor mij maar dan met de vrienden om mij heen, zelf ben ik het volgende gestart misschien leuk idee voor je?? Kijk even op de link www.guidolacroix.nl/eetclub.html

    Groeten,

    Guido

  • Anke

    Mogelijk dat voor de posters hier over een kookclub in de regio Rotterdam onze oproep nog interessant is. (Verschil met de andere Rdamse kook/eetclub hier is denk ik dat we gemiddeld wat jonger zijn.) We vinden het leuk mogelijke nieuwe leden te ontmoeten… Sinds een jaar of twee komen wij elke tweede zaterdag van de maand bij elkaar om samen te koken en te eten. Momenteel zijn we met net te weinig mensen om een goede volle tafel te hebben, en daarom zijn we op zoek naar mensen die zich bij ons aan willen sluiten.

    Over ons:

    Op het moment zijn we met 7 dames, (bijna) allemaal uit Rotterdam, in leeftijd variërend van 28-32 jaar. We houden van koken en eten, maar ook van (eventueel bijpassende) wijn drinken. We proberen elkaar en onszelf uit te dagen om nieuwe recepten te proberen en het koken te verbeteren, maar laten ook regelmatig iets mislukken. Uiteindelijk is het hebben van een leuke avond belangrijker dan het culinaire niveau van de gerechten. Naast elke maand samen eten gaan we ook wel eens een weekend met elkaar op pad.

    Waar zijn we naar op zoek?

    Niet naar een heel specifiek type eigenlijk. Hou je van koken, eten en gezelligheid, en spreekt bovenstaande je aan, dan willen we je graag ontmoeten. Stuur even een berichtje om je interesse te melden. We organiseren op 14 augustus een borrel of high tea voor geïnteresseerden. Mensen die misschien lid zouden willen worden zijn van harte uitgenodigd om aan te komen waaien. We merken vanzelf of er sprake is van een wederzijdse klik.

    Interesse? Mail naar:mardevreede@hotmail.com