Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Enthousiastelingen voor kookclub gezocht

  • marlies vrakking

    Hallo Allemaal

    Mijn naam is Marlies ik ben 38 jaar en woon alleen. Ik denk er al een tijdje over een kookclub te beginnen of mij ergens bij aan te sluiten. Het belangrijkste vind ik leuke nieuwe mensen ontmoeten en gezellig samen koken en eten. Het lijkt me leuk als we dingen van elkaar kunnen leren maar gezelligheid staat voor op. Ik vind dat het niet heel erg uitmaakt of we allemaal dicht bij elkaar wonen. Is er iemand die nog plek heeft in z n kookclubje voor mij of wil iemand met mij een kookclubje opzetten stuur je dan een berichtje? Groetjes Marlies

  • Barbera P

    Hallo,

    Ik zag jullie oproep en ben benieuwd of jullie inmiddels een club hebben opgericht.

    Zelf woon ik sinds 4 jaar in Deventer en mijn grote hobby is inderdaad koken.

    Helaas is er in de omgeving van Deventer niets te vinden op dat gebied.

    Verder zou ik het leuk vinden om andere enthousiastelingen te ontmoeten.

    Ik hoor het graag!

    Groetjes,

    Barbera

  • Barbera P

    Hallo Will!

    Is jullie kookclub in de omgeving van Deventer?

    Hartelijke groet,

    Barbera

  • D.Jacobs@hetnet.nl

    Hoi Marlies,

    Wij zijn met twee stellen (tussen de 40 en 50 jaar oud) op zoek naar belangstellenden om aan te sluiten bij ons eetclubje. Gezelligheid staat bij ons voorop en we willen graag eens in de 5 a zes weken bij elkaar komen (weekend) om voor elkaar te koken (niet vegetarisch). Wij wonen in Apeldoorn en het andere stel woont in Deventer. Als je interesse hebt om aan te sluiten laat het dan even weten.

    Met vriendelijke groet,

    Monique

  • D.Jacobs@hetnet.nl

    Hoi Will,

    Wij zijn met twee stellen (wonende in Apeldoorn en Deventer) op zoek naar een derde stel om eens in de vijf a zes weken voor elkaar te koken (in het weekend). Gezelligheid staat bij ons ook voorop. Aangezien je reactie van een tijdje geleden dateert weten we niet of jullie al aansluiting hebben gevonden bij een tweede eetclubje. Ook is het handig te weten waar jullie wonen en jullie leeftijd (wij zijn zelf tussen de 40 en 50 jaar). Mocht je interesse hebben reageer dan s.v.p. even.

    Met vriendelijke groet,

    Monique

  • Karinjurna@hetnet.nl

    Hallo,

    Wij zijn benieuwd of jullie kookgroepje inmiddels compleet is.of misschien zijn er mensen in de omgeving van Deventer die het leuk vinden ,om een nieuwe kookclub op te starten.

    Voor mijn werk probeer ik allerlei nieuwe recepten uit met daar bij eventuele bijpassende wijnen.

    Onze leeftijd is 48 en 49 jaar.

    vriendelijke groet,

    Karin.

  • inez arbeek

    Hoi allemaal,

    Is er een vegetarische eetgroep in Antwerpen?

    Groeten Inez

  • Maryke

    Hi,

    Het lijkt me erg leuk om weer eens, naast mn gezin, nieuwe mensen te leren kennen. En omdat het een hobby is om (voor mensen) te koken, is een eetclub wel dé manier om een leuke avond met elkaar door te brengen. Dus….ben je single, getrouwd, LATTER, man, vrouw, directeur of ww'er? Meld je aan! Sleutelwoorden humor, spontaniteit, jong van geest en plm 30-50 jr

  • paul

    Hallo Maryke,

    Koken en lekker eten, daar ben ik altijd voor in. Kun je me meer laten weten over de stand van zaken rond je initiatief voor een kookclub. Kunnen nog mensen meedoen? Misschien hoor ik snel van je?

    Groeten,

    Paul

  • Harm Holleman

    Hallo Paul,

    Ik wil graag reageren op jouw e-mail en je laten weten dat in Barendrecht een hele leuke kookclub bestaat.

    Wil je meer weten mail mij dan.

    Groeten,

    Harm Holleman