Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Enthousiastelingen voor kookclub gezocht

  • Bram en Ineke

    Goedendag,

    Wij zijn een enthousiast stel op het gebied van lekker (en goed!) eten en koken uit Apeldoorn.

    Het geven van gezellige etentjes voor familie en vrienden is onze passie.

    Voordat wij met een lang verhaal alles uit de doeken doen vernemen wij graag of er bij jullie nog

    ruimte is voor nieuwe “kookleden”.

    Bij voorbaat dank en vriendelijke groet,

    Bram en Ineke.

  • kookclub deventer

    Hai Barbera,

    Inmiddels is je bericht behoorlijk gedateerd, maar toch hoop ik dat je nog geïnteresseerd bent in een kookclub in Deventer. Wij zijn inmiddels met vijf personen tussen de 35 en 45 jaar en wonen in Zwolle en (omgeving) Deventer.

    Als je nog geïnteresseerd bent en verder wil praten, kan je mailen naar martijn.mur@home.nl

    Groet, Inge

  • kookclub deventer

    Hallo Bram en Ineke,

    Ons bericht staat ook ergens tussen de honderd berichten, maar ik denk dat het beter werkt om direct te reageren:

    we (kookclub van vijf leden uit deventer en omgeving) tussen de 35 en 45 jaar zijn nog steeds op zoek naar uitbreiding.

    Om verder te praten en gedachten uit te wisselen, kan je mailen naar: martijn.mur@home.nl

    We hopen snel iets van je te horen!

    Groet, Inge

  • inge

    Inge Schreef:

    ——————————————————-

    > Al een tijd lopen wij rond met het idee een

    > kookclub te starten: onze kookkunst en tafel te

    > delen met anderen, maar ook zo nu en dan

    > aanschuiven aan een andere tafel en verrast worden

    > door de kookkunst van anderen.

    >

    > Het woord huiskamerrestaurant is mooi, maar dan

    > gaat het vooral om een kleinschalig restaurant

    > thuis (en de kok eet niet mee). Kookclub klinkt te

    > oubollig. Misschien bestaat er een nieuw woord

    > voor wat voor wij voor ogen hebben:

    >

    Hoi!

    Zou ik nog kunnen deelnemen aan jullie kookclubje?

    Ik kom uit Apeldoorn.

    Groetjes Inge

    >

    > - voorop staat het ontmoeten van nieuwe mensen; we

    > kennen elkaar dus van te voren niet;

    >

    > - wat ons verbindt is de passie voor koken en

    > openstaan voor nieuwe (kook)ideeen;

    >

    > - je houdt van koken, kookt graag voor anderen,

    > maar:

    >

    > - vindt het ook leuk als anderen voor jou koken.

    >

    >

    > Op marktplaats is ons initiatief gestart met twee

    > personen. Wij wonen zelf in Deventer en Apeldoorn.

    >

    > Wellicht dat er mensen niet al tever uit de buurt

    > wonen, die zich door dit idee aangesproken voelen?

    >

    >

    >

    > Inez, Emil, Martijn en Inge

  • Bianca Rutten

    Ook ik zou graag nog meedoen aan jullie kookclubje als dat kan.

    Weet dat jullie berichtje er al een tijdje staat, maar misschien hebben jullie nog een gaatje. Of weten jullie mensen die ook een kookclubje willen oprichten.

    Groetjes Bianca

  • kookclub deventer

    hoi bianca,

    Leuk dat je reageert! Geef je even je emailadres door, zodat we wat directer met elkaar kunnen overleggen?

    groetjes,

    Inge

  • Masmedia

    Dag kookliefhebbers!

    Wat een leuk idee om eetclubjes te organiseren? Zou iemand het ook leuk vinden om mee te doen aan een nieuw TVprogramma waarin 5 onbekenden voor elkaar gaan koken. Het draait in dit programma vooral om gezelligheid en kookplezier.

    Oproep:

    Ben jij iemand die houdt van koken?

    En ben jij iemand die graag vermakelijke etentjes organiseert?

    Heb jij zin om nieuwe mensen te leren kennen en voor ze te koken?

    Kortom heb jij zin in gezelligheid en lekker eten?

    In dit nieuwe kookprogramma strijden 5 amateurkoks tegen elkaar. Iedere dag kookt één van hen thuis een driegangen menu. De 4 anderen beoordelen aan het eind van de avond de gastheer/gastvrouw op zijn of haar prestaties, zowel qua gastvrijheid als de kookkunsten.

    Wie weet wordt jij winnaar van de week en ga je er vandoor met een geweldige prijs en natuurlijk de culinaire eer.

    Lijkt het je leuk of ken je iemand anders om mee te doen, stuur dan je gegevens met een foto naar marloes.gruben@masmedia.tv

    Alvast bedankt!

  • masmedia

    Dag kookliefhebbers!

    Wat een leuk idee om eetclubjes te organiseren? Zou iemand het ook leuk vinden om mee te doen aan een nieuw TVprogramma waarin 5 onbekenden voor elkaar gaan koken. Het draait in dit programma vooral om gezelligheid en kookplezier.

    Oproep:

    Ben jij iemand die houdt van koken?

    En ben jij iemand die graag vermakelijke etentjes organiseert?

    Heb jij zin om nieuwe mensen te leren kennen en voor ze te koken?

    Kortom heb jij zin in gezelligheid en lekker eten?

    In dit nieuwe kookprogramma strijden 5 amateurkoks tegen elkaar. Iedere dag kookt één van hen thuis een driegangen menu. De 4 anderen beoordelen aan het eind van de avond de gastheer/gastvrouw op zijn of haar prestaties, zowel qua gastvrijheid als de kookkunsten.

    Wie weet wordt jij winnaar van de week en ga je er vandoor met een geweldige prijs en natuurlijk de culinaire eer.

    Lijkt het je leuk of ken je iemand anders om mee te doen, stuur dan je gegevens met een foto naar marloes.gruben@masmedia.tv

    Alvast bedankt!

  • Georges Mollet

    Hallo allemaal,

    Ik wil graag een eeclub oprichten met mensen, uit verschillende culturen.Leeftijd is niet zo belangrijk, wel dat je passie hebt om eten te koken. Het genieten van elkaars eten staat bij mij voorop. Je hoeft geen keukenprins(es) te zijn.

    Verder is het ook leuk om op deze wijze met mensen in aanraking te komen uit verschillende culturen.

    Wie vindt dat ook leuk om mee te doen? Ik kom zelf uit Schiedam en ben een beetje bekend met de Indische keuken. verder ben ik 62 jaar getrouwd met 2 kinderen (25 en 27) Freqeuntie 1 keer in de 6 weken.

    Reacties graag op mijn emailadres jwgmollet@online.nl

    Groetjes Georges

  • Henri Fredriksz

    Lectori Salutem,

    Ik ben ‘recepten componist’ en heb een uniek en apart kookboek geschreven met suggesties,adviezen,ideën en recepten welke,volgens mij, precies bij uw idee past.

    Het manuscript is bij de uitgever in behandeling voor de technische afwerking ervan en wordt t.z.t. uitgegeven.

    Vindt u het goed,dat ik uw e-mail adres aan de uitgever doorstuur,zodat hij u eenmalig een promotie mailing stuurt, inzake dit boek,als het beschikbaar is?

    Stuurt u mij dan een schriftelijke toestemming hiervoor.( Dit is voor mij een wettelijke verplichting)

    Alvast dank ik u hiervoor bijvoorbaat,

    Henri Fredriksz.