Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Professionele keuken te huur in De Meern

  • Julia Rietveld

    Geachte kookfanaten,

    Per eind november is er een mogelijkheid om een professioneel ingerichte keuken in De Meern te huren voor al jullie kookclubs, kookbijeenkomsten, kookworkshops en alle andere kookactiviteiten. Dit kan per uur of per dagdeel.

    Informeer naar de prijzen en beschikbaarheid!

    Julia Rietveld

  • Jagroop Kaur

    May I know the rent please?if it is per month rent or per day?

    Thanks alot,

    Jagroop Kaur

  • m.kleij@casema.nl

    Beste Julia,

    Ik ben op zoek naar een locatie om ongeveer 1 keer per maand zelf of onder begeleiding te koken met een man of 8 - 10. Het zou gaan om een doordeweekse avond, bij voorkeur op een maandag. Kan je me laten weten wat de mogelijkheden zijn? Kan je ook iets meer vertellen qua faciliteiten in de keuken en om te eten. Uiteraard zou ik ook graag een indicatie van je ontvangen qua kosten.

    Dank je wel alvast.

    Martijn Kleij

  • kim

    Beste Julia,

    Ik zou graag willen weten hoeveel het per uur/persoon kost?

    En kan de ruimte ook 's avonds gebruikt worden?

    Je reactie tegemoet ziende,

    met vriendelijke groeten,

    Kim

  • h.j.van Wieren

    Hallo,

    Graag zou ik de tarieven willen weten van de huur van deze keuken. Per uur, per dagdeel.

    Met vriendelijke groet,

    Mw van Wieren

  • H.J. van Wieren

    Hallo,

    Graag zou ik een reactie ontvangen op mijn mail van 5 september jl.

    Met dank en vriendelijke groet,

    H.J. van Wieren

  • li

    Beste Julia,

    via de cateringsite heb ik je al geprobeerd te bereiken. Wellicht is dat een ander adres. Gelukkig heb ik je ook hier weer gevonden!

    Mijn naam is Liz en ben sinds gisteren gestart met mijn cateringbedrijfje. Kleinschalig, professioneel en biologisch. Ik ben gediplomeerd restarantkok.

    Ik ben op zoek naar een keuken die ik mag huren / gebruiken om grote opdrachten of mis en place uit te kunnen voeren. Zelf heb ik aardig wat materialen in huis om op locatie te koken, maar een prof. keuken gebruiken is altijd mooi!

    Ik zou het op prijs stellen als je me wat informatie kunt verstrekken (site?) over locatie, tarieven en tijdsindelingen.

    Je kunt me ook telefonisch bereiken: 06 244 72123.

    Hartelijk dank vast voor je reactie. Ik kijk ernaar uit!

    Vriendelijke groet,

    Liz

  • I.Verleun

    Geachte mevrouw J.Rietveld,

    Ook ik heb interesse voor de professionele keuken in de Meern.

    In welke plaats is deze gevestigd?

    Kan ik u ook per telefoon bereiken?

    Vriendelijke groeten,Ingrid Verleun

  • Simone van den Berg

    Hallo Julia,

    Graag zou ik willen weten wat de mogelijkheden zijn tot de huur van de keuken. Ik ben foodfotograaf en heb soms voor grotere projecten een keuken nodig voor 1 of meerdere dagen achter elkaar. Ik hoor graag wat de kosten hiervan zijn per dag.

    Wat voor apparatuur is in de keuken aanwezig? (ik doel hier ook op dingen als kitchenaid, magimix ed.)

    Is de keuken eventueel eerder beschikbaar of echt pas per eind november?

    Met vriendelijke groet,

    Simone

    Junglefrog Images

  • li

    beste julia,

    graag een offerte van huur keuken en haar faciliteiten, per dagdeel per persoon , locatie ed.

    hopelijk een antwoord terug verblijf ik,

    vr gr

    liz

    lizhobeyn@yahoo.com