Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Professionele keuken te huur in De Meern

  • Emmy

    Beste Julia,

    Ik ben op zoek naar een keuken voor het houden van een chocoladeworkshop voor rond de 10 personen.

    Datum: een zaterdagmiddag in november (2010).

    Tijdstip 14:00 - 17:30 uur.

    Exacte datum/tijdstip/personen wordt binnenkort duidelijk

    I.v.m. de chocola zou een marmeren / natuurstenen werkblad ideaal zijn.

    Graag verneem ik de kosten van een dagdeel en of er een marmeren / natuurstenen werkblad aanwezig is (of geregeld kan worden)

    Met vriendelijke groet,

    Emmy

  • Nour

    Beste Julia,

    Wij op dit moment op zoek naar een keuken om kant en klaarmaaltijden te produceren. Is het mogelijk dat wij een aantal keer in de maand uw ruimte tegen een vergoeding hiervoor kunnen gebruiken.

    Wij hopen een zsm op een reactie van u.

    Met vriendelijke groet,

    Nour

  • Piet Weijer

    Kun je me de tarieven toesturen, we zijn op zoek naar een keuken voor onze kookclub.

    Groeten Piet

  • Cherida Haakmat-de Meza

    Beste mensen,

    Ik ben op zoek naar een kook adres, om incidenteel wat gerechten klaar te maken. Ik wil graag weten wat de huurprijzen zijn en of wij 1 keer in de maand of incidenteel gebruik willen maken van uw keuken.

    Ik hoop zo spoedig mogelijk antwoord van te mogen ontvangen.

    Met vriendelijke groeten,

    Cherida Haakmat

  • Aytul

    Hoi,

    Ik ben op zoek naar een locatie waar ik kookcursussen kan geven. Kan je iets meer informatie geven. Verhuren jullie die locatie nog steeds, wat zijn de prijzen en voorwaarden. Kunnen we een keertje afspreken om te komen kijken.

    Met vriendelijk groet,

    Aytul

    Turksbuffet

  • yvet van hilten Cuisette

    Beste Julia

    Ik ben opzoek naar een keuken waar ik culinaire workshops kan geven. Wat kost het, hoeveel mensen kunnen een workshop volgen. Waar is het en zijn er voldoende parkeer plaatsen.

    Met vriendelijke groeten Yvet van Hilten

    Cuisette

    0641541838

  • eric-jan wissink

    hoi jullia

    ik kook bij de mensen thuis en geef ook workshops bij mensen thuis maar nu is het wel eens handig als ik meer mensen heb om een professionele keuken te gebruiken.

    mijn vraag is wat zijn de mogelijkheden in jouw keuken en wat vraag je daar voor

    ik hoor graag van je

    vriendelijke groet

    eric-jan wissink

    www.ericjankookt.nl

  • roy voerman

    Hallo,

    Ik vroeg me af wat de kosten zijn om deze keuken voor een, uur, dagdeel, dag, week of maand te huren?

    met vriendelijke groet

    roy voerman

  • roger

    Beste Julia,

    ik ben geinteresseerd in het huren van de keuken, is het mogelijk om te bezichtigen en de faciliteiten te bekijken? Ook zou ik de prijzen van verhuur willen weten.

    Graag zie ik een reactie tegemoet.

    met vriendelijke groet,

    Roger

  • Chiel

    Hoi Julia,

    klopt het dat je een proffessionele keuken te huur hebt?

    Ik zou evt. in de ochtenduren belangstelling hebben om dagelijks voor 60 personen een warme maaltijd te maken.

    Wat zijn de mogelijkheden en de prijs?

    Chiel Ruijsbroek

    De Meern 0641138017