Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Professionele keuken te huur in De Meern

  • Alie

    Hallo Julia,

    Is deze keuken geschikt om met 17 personen te koken? (Éénmalig)

    Is het mogelijk om zelf produkten mee te nemen? Zijn er winkels in de buurt

    Heb je ook vergaderruimte?

    Met vriendelijke groet,

    Alie

  • Adi Jeng

    Beste,

    kan u me informatie verschaffen betreft de keukenuitrusting en de kostprijs hiervan?

    Vriendelijke groet,

    Adi Jeng

  • Peter

    Ha Julia,

    Ik zoek naar een gelegenheid om met 20 a 30 familie en vrienden een kookworkshop te volgen of liever nog zelf met de hele groep aan de gang te gaan. Het is ter gelegenheid van mijn verjaardag en moet dus wel ongeveer een avond duren.

    Ik heb begrepen dat jij een hele keuken ter beschikking hebt. Heb je daar ook een leuke eetgelegenheid bij waar het hele gezelschap zich kan vermaken. Kun je mij daar iets over vertellen?

    Indien het mij zou passen, heb je dan nog mogelijkheden:

    • in het weekend (vrij, za of zo) van 13 maart?

    • Vrijdag 18 of zaterdag 19 Maart

    • Andere weekends na 9 april?

    Ik zou het op prijs stellen als u mij ook een indicatie voor de prijs kunt geven.Liefst per e-mail.

    Mvg,

    Peter

    06-53339312

  • Nancy

    Beste mevrouw Rietveld,

    Graag zou ik meer willen weten over het huren van een dag van uw keuken voor opnemen van een dvd en kookworkshop. Dit alles moet plaats gaan vinden in de 2e week van Maart 2010 en/of 2e week van April 2010

    Hoeveel pitten en ovens heeft u ?

    Ik verneem graag spoedig van u

  • Tara

    wilt u laten weten wat het kost om de keuken hele dag te huren, vb. 8 uren.

    groet

  • van den Bosch

    Wij zijn op zoek naar een locatie waarin wij ongeveer 4x per maand 1 of 2 dagen willen afhuren.Wij hebben wel een grote oven nodig en grote koelruimte, zijn deze ook aanwezig?

    Graag verneem ik de prijzen per dag(van vroege avond tot laat in de avond indien mogelijk danwel voor 2 dagen)

    Met vriendelijke groet,

    R vd Bosch

  • Reinder Sterenborg

    Waarschijnlijk heb je deze vraag al via een andere site ontvangen:

    Wij zoeken voor zondag 29 augustus a.s. een proessionele keukenruimte voor ca. 30 personen waar we een kookworkshop kunnen doen.

  • Rilana

    Beste, Julia Rietveld

    Ik wil beginnen met te zeggen wat een goed idee het is om een keuken te gaan verhuren. U bied startende ondernemers een eerlijke kans.

    Is het mogelijk om de keuken elke week 3 ochtende te huren? van 09:00 tot 12.00uur?

    En wat is de huurprijs? Zit er bij de keuken ook een grote koeling en vriezer?

    Ik hoor graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Rilana

  • Ab's Cookery

    hallo Julia,

    Wij geven kookworkshops door het hele land. Met regelmaat krijgen wij aanvragen uit de regio Utrecht. Mijn vraag is nu of je jullie kooklocatie ook verhuren en zo ja, wat is daar van de prijs? Hoe groot kan maximaal de groep zijn om te koken en hoeveel mensen kunnen eten?

    Ik hoor graag van u,

    Met smakelijke groet,

    Ab's Cookery

    tel 06 24782435

  • leonie van Mierlo

    Hallo, door het surfen ben ik op dit prikbord terecht gekomen, omdat ik opzoek ben naar een ruimte/keuken die ik kan afhuren om een kookworkshop te geven. De gewenste datum is 7 oktober voor 11 personen. Mijn vragen zijn of dit mogelijk is en hoeveel de kosten hiervoor zijn.

    Met vriendelijke groet

    Leonie van Mierlo

    Tel:0612512184