Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kookclub omgeving den Bosch 45-55 jaar

  • Wilma

    Hallo kook- en eetliefhebbers,

    Wij, Herman (50) en ik (49) zouden het leuk vinden om samen met een aantal gelijkgestemden eens in de maand /2 maanden samen gezellig te koken en eten. Hoeft niet hoogstaand culinair te zijn, maar mag uiteraard wel! Herman vindt het in ieder geval leuk om steeds andere dingen te koken (en ik eet het graag op!).

    Hopen op deze manier ook nieuwe leuke mensen te leren kennen en als het goed klikt zijn er misschien ook andere activiteiten om samen te ondernemen (avondje theater, concert, spelletje Kolonisten van Catan, wandeling etc.).

    groetjes,

    Wilma

  • Marielle

    Hoi,

    Als jullie nog een enthousiaste eet-en kookliefhebber van middelbare leeftijd zoeken, dan meld ik mij bij deze aan.

  • Marielle

    Hoi,

    Je oproep sluit precies aan bij wat ik zoek en wil.

    Dus als jullie nog een enthousiaste kook- en eetliefhebber zoeken om de groep te versterken,

    dan meld ik mij aan.

    Marielle

  • Anbob

    Hoi Wilma,

    Bestaat jullie kookclubje nog, is het een succes? Voor ANBO Magazine - de seniorenbond - ben ik gevraagd een leuk artikel te schrijven over o.a. spontane eetclubs. Ik hoor graag van je of je zin hebt hieraan mee te werken in de vorm van een kort telefonisch interview (met leuke foto). Bel gerust als je meer wilt weten: 030 6870150 of 06 43134014. Je mag ook mailen monique.hordijk@caiway.nl. Ik hoor graag van je, groet Monique

  • Klara Biszak Emck

    Hallo, ik ben Klara , 53 jaar en op zoek naar leuke activiteiten in den Bosch ben ik op jullie pagina gestuit. Voorlopig woon ik nog niet in den Bosch, maar ben op zoek naar woonruimte en hoop snel te kunnen vinden. Omdat ik nog niemand ken leek't mij leuk op deze manier mensen te leren kennen. Zijn jullie nog steeds actief ?? ik heb namelijk gezien dat de meeste reacties uit 2011 en 2012 zijn. En, waar in de “omgeving den Bosch” bevind zich deze kookclub ???

    Met vriendelijke groet

    Klara

  • Joke Sertons

    Goedenavond,

    Las het bericht over de kookclub.

    Zou ik hieraan mee mogen doen?

    Met vriendelijke groet,

    Joke Sertons