Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kookclub omgeving Den Bosch

  • Melvin

    Hallo mede kookliefhebbers,

    ik ben op zoek naar een kookclub in de omgeving Den Bosch, of wil er zelf eentje oprichten.

    Ik kook graag, maar heb nog niet heel veel ervaring. Dit wil ik via een kookclub en evt cursussen zien te vergroten.

    Ik ben zelf 28 jaar dus ik zou het fijn vinden om een groep te vormen met mensen rond deze leeftijd (20-40 jaar).

    Als er liefhebbers zijn dan hoor ik dat graag!

    Groet,

    Melvin

  • Gemini_1981

    Hoi Melvin

    Ik wil me wel aanmelden als je bezig bent om een culinair genootschap op te richten. Het lijkt me leuk om die hobby te delen met mensen met dezelfde belangstelling.

    Groetjes

    Thomas

  • lady

    hee gezellig hou ook van koken

    mail me maar groetjes

  • Patrick

    Hoi Melvin,

    Is het nog gelukt een kookclub op te richten?

    Groeten,

    Patrick

  • Lotte

    Hoi Patrick, Melvin en lady,

    wij wonen inmiddels een tijdje in Den Bosch en zijn op zoek naar een gezellig eetclubje. We zijn geen chefs, maar niet bang om te experimenteren en onze kookgrenzen te verleggen en geïnteresseerd in elke keuken. Geen ingrediënt is ons te gek.

    De oproep is al van een tijdje terug, hoe staat het met het clubje? Is er nog plek voor twee gezellige en bourgondische koks?

    Groet,

    Pepijn & Lotte

  • Tessa

    Hallo,

    Het is al een tijdje geleden zie ik, maar ik en op zoek naar een clubje waarbij ik kan aansluiten. Ik woon zelf in Den Bosch en ben daar komen wonen voor mijn werk. Ik houd erg van koken en wil dit delen met mensen die dezelfde passie hebben. Zijn jullie nog op zoek naar iemand en willen jullie met mij kennis maken, dan hoor ik graag van jullie.

    Groetjes,

    Tessa.

  • Floor

    Toevallig ben ik ook op zoek naar een leuke kookclub. Ik bak al heel lang en sinds enkele maanden ben ik mijn grenzen aan het verleggen en ook aan het koken geslagen. Ik ben 30 en woon vlakbij den bosch. Ik hoor het graag! (en anders Tessa, zou het misschien wel leuk zijn om een nieuw initiatief te beginnen?)

    Ik hoor het graag,

    Groetjes

    Floor

  • Martijn

    Ik ben ook op zoek naar een kookclub.

    Verder ben ik 25 jaar en woon sinds vorig jaar op kamers in Den Bosch

    Ik zou graag met het initiatief mee willen doen :)

    Groeten,

    Martijn

  • Carola

    Hoi Tessa, Floor, Martij,

    Ik vroeg me af of er inmiddels een kookclubje is ontstaan? Ik ben hier namelijk ook naar op zoek!!

  • Martijn

    Beste Bosschenaren,

    Door het vele animo richt ik bij deze zelf een eetclubje op.

    Dit heb ik gedaan op eetclub.nl (geen zorgen, geheel gratis)

    http://www.eetclub.nl/oproepen/details/1554

    Hopelijk zie ik de reactie tegemoet komen

    Groetjes,

    Martijn