Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Eetclub / kookles omg. Doetinchem

  • Bella

    Hoi allemaal.

    Eerst even iets over mezelf. Ik ben Bella(25), een studente uit Zeddam. En ik hou van goed en lekker eten (ik eet alleen geen vlees en eieren). Nu kook ik soms voor vrienden en huisgenootjes, wat ik heel gezellig vind, maar met hen kan ik mijn liefde voor koken niet erg delen.

    Eigenlijk wil ik hier twee oproepjes plaatsen.

    1: Wie lijkt het leuk om mij af en toe les te geven in koken? Het liefst wil ik de basics leren, een goeie risotto, verse pasta, ragout, saus of soep. En ook dingen als waar ik op moet letten als ik een fijne olijf olie of azijn wil aanschaffen. Wat ik ook graag wil leren zijn gerechten bereiden uit de Indiaase, Mediterraanse, Turkse, Marrokaanse en natuurlijk Nederlandse keuken.

    Als je ook van koken houdt en je kennis met me wil delen hoor ik heel graag van je!

    2: Wat me gezellig lijkt is om met nog wat studenten/ jongeren uit de omgeving een kookclubje te starten. Om gezellig af en toe samen of voor elkaar te koken en van elkaar te leren. Of je wel of geen vlees eet maakt me niet uit, zolang als je het niet vervelend vind om wat gerechten voor non-vlees eters of mensen met een ander dieet aan te passen en rekening met elkaar te houden.

    Als jou dit ook leuk lijkt hoor ik ook graag van je!

    Vrolijke groetjes, Bella.

  • Renske

    Jaa! Wat een leuk idee.

    Zijn er al meer mensen die belangstelling hebben voor een kookclubje?

    Het lijkt me leuk om mensen te leren kennen en lekker te eten en te koken.

    Een leuk initiatief.

    Ik zal me even voorstellen, ben Renske 25 jaar en kom uit Varsseveld.

    Ik hou ontzettend van koken en lekker eten.

    Eens kijken of er nog meer mee doen.

    Groetjes Renske

  • Magnolia

    Hoi Bella,

    Is er inmiddels al een kookclub? Misschien hebben wij (31 en 37) wel interesse, alleen dan wel op de keren dat het bij ons thuis zou zijn, omdat we ivm kinderen en gezondheid niet makkelijk kunnen reizen. We wonen op een mooie locatie op een boerderij in het buitengebied van Winterswijk. Er is een ruime eetkeuken. Maken jullie toevallig ook muziek? 1 van ons wel, dat is ook leuk tijdens het koken op de achtergrond.

    Groetjes, Magnolia

  • Andre

    Hoi Bella,

    Ben jij toevallig die meid uit Zeddam waar ik zaterdagavond 30-06 op het terras mee gekletst heb?

    Laat me even weten.

    Groeten, André