Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

EET/KookCLUB omgeving Gouda !

  • Djamila

    EETCLUB omgeving GOUDA

    Hallo! Mijn vriend en ik (Bert en Djamila , allebei 35 jaar) wonen samen in Gouda Goverwelle. Wij zijn bezig met een klein kook/eetclubje op te richten, van ca. 8 personen.

    Doel: gezellig koken, recepten uitproberen (Wereldgerchten, van Italiaans tot Arabische, maar ook de Franse of Hollandse keuken, en af en toe haute cuisine), samen eten, humor, gezelligheid en leuke gespreken. Denk aan een frequentie van 1x à 2x per maand. Leeftijd groepsgenoten tussen de ± 30 en 40 jaar. Andere gezamenlijke hobbies behalve ‘dining and wining’ zijn: cultuur, kunst en musea, politiek (Groen Links), geschiedenis, films, sporten (aerobics, zumba, hardlopen), natuur en wandelen…

    Verder wat mijn (Djamila) betreft: Talen (ik ben Franstalig opgevoed, heb ook een zwak voor de Engelse en Spaanse taal), en last but not least reizen en de wereld ontdekken ! Favoriete vakanties: Andalusië, Zuid Africa en Turkije! Verder ben ik gek op mijn 2 ragdoll katjes Simba en Nala! Ik ben sociaal en heb een groot gevoel voor rechtvaardigheid; darentegen heb ik een hekel aan vooroordelen, xenovobie en Hollandse zuinigheid! Mijn motto: CARPE DIEM ! Mijn vriend houdt o.a. van theater en beeldhouen.

    Ik heb inmiddels 2 aanmeldingen van een stel uit Rotterdam. Nog 2 à 4 personen erbij zou leuk zijn.

    Heb je interesse, stuur ons een mail! Alvast bedankt! Groetjes, Bert en Djamila

    Trefwoorden: dining & wining, culinaire levensgenieters: Carpe diem of noctum ;-), wereldkeuken (van Italiaanse tot Arabische keuken), gezelligheid, samen eten en koken

  • edward frank

    Wij zijn op zoek naar een gelegenheid voor een kook workshop voor gezin en partners in gouda of omgeving. Italiaanse keuken bij voorkeur, koken moet een uitdaging zijn, de lokatie sfeervol en de begeleiding een passie voor het koken. Is er iemand die goede suggesties heeft? Koken in het weekend (op een zaterdagavond) en binnen 2 of 3 weken.

    Wij zijn benieuwd naar een reaktie.

    Edward/Sonja

  • Henri Fredriksz

    Beste Djamila en Bert,

    Ik ben een ‘culinaire receptencomponist’ en heb o.a. een uniek en apart kookboek geschreven met o.a.suggesties,ideeën, aparte bijzondere en eenvoudige recepten, voor de echte gezellige kunstzinnige en creatieve kookfanaten.

    Het mauscript is momenteel nog bij de uitgever voor diverse technische bewerkingen, maar als hij mijn boek lanceert, kunt u een éénmalige (!) promotie mail van hem ontvangen, mits ik ,als auteur, van u een schriftelijke toestemming ontvang,dat ik uw e-mailadres hiervoor aan de uitgever mag doorsturen.

    Uw antwoord tegemoet ziende, verblijf ik

    Met hartelijke culinaire en artistieke groet,

    Henri Fredriksz(v.v.k.s)

  • asha

    Hoi Djamila, zag je berichtje op het Viva forum! Ik ben ook een halfbloed, mijn vriend is Nederlands en we komen uit Amersfoort. We zitten zo'n beetje in dezelfde fase als jullie, hahaha! Iedereen aan de kinderen en onbereikbaar of veranderd…helaas wonen we wel een beetje uit de buurt, maar Nederland is nou ook weer niet zo groot! Vind je het een leuk idee om via Facebook een beetje te chatten oid en dat wij ook een x aansluiten bij jullie kookclubje? We zijn gek op koken en willen onze sociale kringen ook een beetje uitbreiden met mensen die er dezelfde ideeen op nahouden als wij! En jij bent heel proactief bezig, goed hoor! Ik moet nog een beetje uitzoeken hoe je in contact komt met leuke stellen die niet meteen andere bedoelingen hebben, als je begrijpt wat ik bedoel :)

    Ik sta op facebook onder de naam Asha Setzekorn, ik hoor wel van je!!!!

  • Jasper

    Goedemorgen,

    een jaar na dato, maar was benieuwd of het iets geworden is, en zo ja, zou ik graag eens willen kijken of ik me aan kan sluiten bij de club :)

    gr jasper

  • Anbob

    Hoi Djamilia,

    Is jullie eetclub goed van start gegaan, bestaat hij nog steeds? Ik zoek namelijk leden van zo'n spontane eetclub voor een kort telefonisch interview met een leuke foto voor in het 2 maandelijkse ledenblad van de seniorenbond: ANBO Magazine. Wil je me laten weten of jullie daar aan mee willen werken: 030 6870150 of 06 43134014. Je mag ook mailen monique.hordijk@caiway.nl

    Alvast bedankt!