Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kookclub groot amsterdam

  • x8 events

    Beste kookliefhebbers,

    Wij zijn een nieuwe kookstudio gestart in Amsterdam, met goede en goedkope parkeergelegenheid aan de rand van de stad dicht bij het openbaar vervoer.

    Op het moment krijgen we regelmatig vraag van mensen of ze niet een keer een kookworkshop kunnen volgen.

    Vandaar dat wij een kookclub willen starten: culinarium.

    We zoeken niet alleen deelnemers maar ook antwoord op de vraag: wat mag zoiets kosten, hoe vaak zou u willen deelnemen kortom hoe ziet z'n club eruit volgens u? En wat is voor u belangrijker tips en trucs leren en gewoon een gezellige avond koken en eten, of zou u ook mee willen doen aan excursies als zeevissen en koken, de bioboer en koken etc.

    Tot nu toe hebben we alleen workshops voor groepen, het lijkt ons leuk om dit ook voor kleine gezelschappen of zelfs pp op inschrijving.

    Ik ben erg nieuwsgierig naar uw reactie's

    vriendelijke groet,

    Marcel Hetteling

    www.x8events.nl

  • Rob Verboven

    Hallo Marcel,

    Leuk initiatief. Persoonlijk zoek ik eigenlijk al jaren naar een kookclub waar ik iets kan leren. Gezellig een avond koken is leuk, maar iets leren van een echte chef is dus meer wat ik zoek. Excursies zoals bijvoorbeeld vroeg naar de visafslag gaan of een groothandel zijn natuurlijk ook zeer leerzaam en fantastisch.

    Aangezien jullie ook catering doen (zag ik op jullie website) zou het helemaal leuk zijn als je wellicht ook kan/mag meelopen met jullie catering afdeling?

    Belangrijk is ook dat de groepen niet te groot worden een man of 10 max 12 zou ik zeggen.

    1 keer per maand of 1 keer per 3 weken een avond of in een weekend een middag (4 uur) zou ik ideaal vinden. En tja wat mag zo iets kosten? 15 euro per uur? Ligt natuurlijk ook aan de ingrediënten.

    Succes verder.

    Groeten,

    Rob

  • TWEETJEMEE

    Koken en dan publiceren online! Misschien een leuk aanvulleng,

    Hartelijke groeten van Manette Zeelenberg

    Tweetjemee is een vrijmarkt voor kokers en eters. Of voor eters en kokers, net wat jij wilt. Iedereen kan ‘ buurtchef’ worden, als je maar lekker, gezond en vers kookt. En iedereen kan een maaltijd vinden in de buurt. Op de website publiceert de buurtchef wat hij kookt en wanneer en hoeveel maaltijden er beschikbaar zijn. En natuurlijk wat het kost. De eter zoekt op postcode, vindt een aanschuif- of afhaalmaaltijd en komt op de gestelde tijd bij je langs. Niks geen gehannes met geld aan de deur, de website zorgt dat je online voor je maaltijd betaalt. En Tweetjemee stort een deel van de opbrengst naar het Hunger Project. Het idee is ‘ik kook, wij eten, IEDEREEN eet mee’.

    Sinds 10 oktober zijn wij te vinden op www.tweetjemee.nl

  • Agnes Wiebes

    Hallo,

    Ik ben wel geintereseerd in een kookworkshop er zijn weinig kookworksshops voor singels dus bij deze heb ilk wel interesse.

    Mvg,

    Agnes Wiebes

  • sandra

    beste Marcel

    Ik zag je oproep staan op bovenstaande link, hoewel een jaar oud, mocht t nog actief zijn dan hoor ik graag van je!

    groet

    Sandra

    rsiraantje@yahoo.com