Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gezocht: culifreaks voor eetclub roosendaal/breda

  • Martijn

    Gezocht: culifreaks van eind 20 tot ongeveer 45 jaar.

    Ik ben Martijn en ben 32. Op dit moment heb ik door de week veel vrije tijd en wil mijn passie graag met anderen delen.

    Het lijkt me leuk om een groepje op te richten van max 6 gezellige mensen die ook op een laagdrempelige manier met elkaar willen genieten van lekker koken en eten en wijn. Helaas kan ik vrijdag, zaterdag en zondag nooit maar door de week elke avond.

    Het idee is om met toerbeurt voor elkaar te koken. 1 x in de maand of zelf vaker. Als er animo is kan samen koken ook.

    Als afwisseling zouden we ook af en toe gezamelijk uit eten kunnen gaan om eens bewust en kritisch rond te kijken en te proeven.

    Gewoon een gezellig clubje mensen die sociaal aangelegd zijn en op deze manier nieuwe mensen met dezelfde interesse willen leren kennen. En die ervaringen en kennis willen uitwisselen.

    Zelf ben ik een wijnliefhebber en redelijk kenner maar dit is geen pre.

    Mijn interesse ligt voornamelijk bij de Franse en Italiaanse keuken.

    Liefst omgeving etten-leur / roosendaal / Breda

    Andere ideeën of suggesties zijn natuurlijk van harte welkom.

    Ik zie jullie mailtje of berichtje graag tegemoed.

    Met vriendelijke groet,

    Martijn Hurkmans

  • betty

    Hallo Martijn,

    Ben benieuwd of je al gestart bent met de eetclub, ben zelf ook naar zo iets op zoek maar na herhaalde oproepen blijkt de animo niet groot.

    Mijn leeftijd is iets ouder, 50 weet niet of dit een bezwaar is en ik woon in Breda.

    Wie weet tot hoors.

    Gr. Betty

  • Marjolein

    Hoi Martijn,

    Een geweldig idee.

    Ik ben Marjolein en 32 jaar en woon in Etten-Leur.

    Een absolute kookfreak en het lijkt met heerlijk om deze passie met elkaar te delen.

    Hartelijke groeten,

    Marjolein

  • henk weinans

    Voor een mannenkookklub in Roosendaal (plm 12 man) zoek ik een nieuwe chef-kok. Gekookt wordt op de 2e maandag van de maand van september tot mei en wel in een keuken van het verxzorgingshuis “de Bloemsche Vaert ”in Roosendaal. De onkoasten vergoeding bedraagt E 100, per avond.

    Weet u een geschikt persooon ?

    met vriendelijke groet,'

    Henk Weinans

  • claudia

    Hoi Hoi,

    Ik ben Claudia uit Zevenbergen. 40 zomers jong en dol op lekker koken. Hoop wat te horen,

  • Patrick

    Hoi Martijn,

    Hebben jullie nog een kookclub samen?

    Groeten,

    Patrick