Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nieuwe kookclub omgeving Amstelveen

  • Antal Heemstra

    Ik ben Antal en heb een passie voor eten en drinken. Ik werk als technisch onderwijs assistent op een middelbare school en geef 2 maal per jaar mijn leukste lessen : koken voor klas 3 VWO.

    Om mijn passie meer inhoud te geven en mensen te ontmoeten die eenzelfde passie hebben zou ik graag een kookclub oprichten. Ik zoek mensen rond de 30/40 die een leuke gezellige avond willen delen die in het teken staat van eten en drinken. De boodschappen worden als het aan mij ligt voornamelijk biologisch gedaan maar dat is geen vaste voorwaarde. Wel een vaste voorwaarde is gezelligheid en inspiratie.

    Wie heeft er zin om ongeveer 8 maal per jaar een heerlijke dag/avond bezig te zijn meten koken en wijnproeven?

    Ik kijk uit naar reacties. Eerste keer bij mij, daarna rouleren? Boodschappen worden onderling verrekend, uit ervaring (organiseer op mijn school kook workshops met eenzelfde inslag) zijn de kosten ongeveer 40 euro inclusief wijn.

    Groeten en tot mails hoop ik.

    Antal

  • Miriam

    Hallo Antal!

    Mijn naam is Miriam, 28 jaar oud en leerkracht op een basisschool in Amsterdam. Ik woon in Aalsmeer en ben in deze omgeving op zoek naar een leuk kookclubje om mijn kooktalent meer te ontwikkelen en leuke mensen te ontmoeten, Graag zou ik dus met jouw kookclub mee willen doen!

    Graag hoor ik van je of je al meer reacties hebt en wat de volgende stappen zullen zijn!

    Groet en een fijne zondag,

    Miriam.

  • Wie is de chef

    Een nieuw seizoen ‘Wie is de Chef?’!

    De gerechten worden bereid, de chefs worden ontmaskerd en de nieuwe afleveringen staan er weer aan te komen… Het nieuwe seizoen van Wie is de Chef! Het vijfde seizoen al weer!