Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Leuke mensen gezocht voor Kookclub omg Den Bosch

  • Suzanne

    Hallo,

    Wij hebben een kookclub in de omg van Den Bosch die nog wel wat uitbreiding kan gebruiken.

    We spreken meestal 1 x per maand af en 1 iemand van de groep kookt dan een maaltijd.

    Maar we staan natuurlijk open voor wijzigingen enz van anderen.

    Bij voorkeur spreken wij af op een doordeweekse dag omdat het weekend meestal al zo volgepland zit met andere dingen.

    Wie wil er bij ons aanschuiven?

    Ik hoor het heel graag,

    Groeten

    Suzanne

  • ank

    Hallo Suzanne,

    Het lijkt me erg leuk om eens aan te schuiven en mee te koken - tenminste als jullie nog een hobby kok kunnen gebruiken.

    groet,

    Ank van Ophoven

  • Andrea

    Hai Suzanne,

    Ik kijk heel graag naar kookprogramma's en al ben ik geen superchef, ik zou het heel leuk vinden om met een kookclub mee te doen en ik woon zelf ook in een dorp in de buurt van Den Bosch. Ik hoop dat je een keer contact op wil nemen om wat meer over jullie club te vertellen. Groeten,

    Andrea

  • joep van esser

    Hallo Suzanne,

    Ik reageer op je verzoek tot nieuwe leden. Kan ik wat meer vernemen over de samenstelling van de bestaande groep leden? Ik vind het leuk om een beetje experimenteel te koken. Liefst niet in een te grote groep, eens per maand of drie weken, circulerend bij elkaar thuis.

    Hoor graag,

    groeten, Joep van Esser

  • Janou

    Hallo Suzanne,

    Ik woon sinds een paar weken in Den Bosch. Het lijkt mij leuk om op deze manier nieuwe mensen te leren kennen. Ik houdt zelf echt super erg van koken en wil dit graag delen met mensen die dat ook hebben! Wat is de leeftijd van mensen in jullie club?

    Ik hoop graag van je te horen.

    Mvg, Janou

  • Floor

    Hallo,

    deze advertentie is al een tijdje oud, maar dacht, ik ga het gewoon proberen.

    Ik ben benieuwd of jullie nog een plaatsje overhebben voor een nieuw lid.

    Mijn grote hobby is koken en als dat ook nog eens gebeurd in een leuk gezelschap, dan is dat helemaal mooi meegenomen.

    Ik hoor graag van jullie,

    groetjes van Floor

  • Gabi

    Beste Suzanne,

    Graag hoor ik van je of jullie nog op zoek zijn naar uitbreiding van jullie Kookclub. Ik woon nog niet zo lang in 's-Hertogenbosch en dit lijkt me een leuke manier om nieuwe mensen te leren kennen.

    Ik hoor graag van je !

    Groeten, Gabi

  • Gertjan Farla

    Hey Suzanne,

    Wat een fantastisch plan de kook club.

    Al jaren lang kook ik echt met alle passie en liefde en zou het waanzinnig leuk vinden om mezelf te ontwikkelen en te leren van andere mensen.

    Daarom was ik benieuwd of er nog mogelijkheden liggen.

    Gr. Gertjan

  • Petroes

    Hoi,

    mijn vriend en ik zoeken nog een gezellige kookclub in de buurt van Den Bosch. Ben benieuwd hoe het met deze club staat en of jullie nog deelnemers zoeken?

    We zijn geen echte topkoks, maar een kookclub lijkt ons leuk voor de gezelligheid en om mensen te leren kennen.

    Mvrgr

    Petroes

  • Anouschka

    hallo,

    ik ben benieuwd of jullie nog actief zijn? hoeveel deelnemers doen hier aan mee?

    ik zie de reactie tegemoet

    groetjes

    anouschka