Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kookruimte gezocht

  • Mildred Smith

    Ik ben op zoek naar een locatie waar ik mijn kookworkshops kan geven. Wie weet er een keuken te huur?

  • Millies

    Ter aanvulling: liefst in Apeldoorn en omgeving.

  • Natasja

    Beste allemaal,

    ik ga het doen mijn droom waar maken. Het beginnen van een kookschool!!!! Wie helpt mij met het vinden van een geschikte ruimte waar ik mijn kookworkshops kan gaan geven?? Ik ben op zoek naar een ruimte voor minimaal 8 en maximaal 20 personen. Om bij mij “in de huiskamer” te komen koken. Ik zoek de ruimte in de omgeving van Beverwijk, met een redelijke huurprijs. Weet je wat of heb je wat…… aarzel niet en neem kontakt met me op.

  • mohamed etta

    hallo,

    Wij verhuren onze keuken aan caterings.

    Dus mocht jij je eigen keuken niet hebben laat het mij weten en wie weet kunne we wat voor elkaar betekenen.

    Wij zijn een bakkerij in Amsterdam West.

    Wij beschikken over een gigantische keuken waar goed en makkelijk in gewerkt kan worden. Dus als jij wilt koken in ons keuken laat het me dan weten.

    Voor prijs en metingen graag mailen naar: mo_deluxe@live.com

    MVG,

    Mohamed

  • saira

    Dag Mohamed,

    Wij zijn erg geinteresseerd in de ruimte in Oud west, voor een kook clubje ivm een speciaal dieet.

    Waar is het precies, en met hoeveel mensen zou je daar kunnen koken?

    Wat zou de prijs zijn?

    groet Saira