Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gezocht: kookclub in regio Leiden-Den Haag-Zoetermeer-Bollenstreek-Alphen ad Rijn

  • Marco***

    Ik zoek een kookclub in de regio Leiden-Den Haag-Zoetermeer-Bollenstreek-Alphen ad Rijn.

    Ik ben passievol amateurkok en passievol wijnliefhebber!

    Mijn leeftijd is 47 en ik kook graag voor vrienden en bezoek regelmatig een restaurant.

    In het weekend kook ik altijd iets bijzonders, waarbij de wijn geen onbelangrijke rol speelt.

    Voor zowel wijn als het koken gaat het bij mij niet om de kwantiteit, maar juist om de kwaliteit.

    Kook zoveel mogelijk biologisch en maak gebruik van scharrelvlees en duurzame vissoorten.

    Welke kookclub heeft nog ruimte voor een passievol amateurkok?

    Gr,Marco

  • marijke

    Hallo Marco, als je een kookclub hebt gevonden in omgeving Leiden, Bollenstreek, ga ik met je mee!

    Ik wil echt mijn kookkunsten verbeteren, goed idee?

    Groetjes Marijke.

  • Jennskitchen

    Beste Marco,

    Ik wil mij net aanmelden op deze site en zie jou bericht. Misschien ben je ondertussen al voorzien mar toch wil ik je op de hoogte brengen van mijn kookclub.

    De kookclub is in maart 2011 opgestart in Het kookatelier te Wassenaar. Leeftijd is tussen de 40 - 50 jaar. Wij koken hoofdzakelijk Mediterraan Lbanees, Marokaans en Italiaans.

    Deze keukens hebben fantastiche bonen, linzen en groentengerechten. Mooie smaken mooie combinaties. Op mijn site vindt je meer informatie. Wil je een

    proefles meedoen dan kan dat op 22 juni a.s. dat is een Italiaanse kooksessie.

    Vriendelijke groet

    Jenny de Rooy

  • Frans Senf

    In mijn kookatelier hebben 12 clubs een vaste kookavond.

    Het nieuwe seizoen begint in september.

    Welke keuken heeft jouw voorkeur : Franse of Italiaanse keuken

    Kijk eens op de site www.kookatelierwassenaar.nl

    Je kunt ook na overleg een keer komen proefkoken.

  • Petra van Dijk

    Hoi Marco,

    Ik zag je berichtje staan. Het is al wel een tijd geleden dat je je advertentie geplaatst hebt. Ik ga er vanuit dat je inmiddels een club gevonden hebt? Maar misschien kan daar nog iemand bij?

    Ook ik zoek een kookclub in de omgeving van Leiden. Ik kan mezelf geen amateurkok noemen, maar vind het erg leuk om nieuwe technieken te leren en recepten uit te proberen en naar mijn smaak te verbeteren. Ik gebruik ook goede biologische produkten. Op dit moment ben ik geinteresseerd in wild-gerechten. Jij weet vast wel welke wijn daarbij gedronken kan worden!

    Graag je reactie,

    Groetjes Petra van Dijk

  • Jeaneette Meijer

    Hoi,

    Ikkook graag en ontvang graag vrienden en kennissen om van mijn kookkunst te genieten.

    Ik zoek verwante zielen leeftijd varierend van 50 tot 80 jaar om een kookclub op te richten.

  • Jeannette Meijer

    kookclub gezocht liefst personen vanaf 50 tot 80 jaar

  • diana & jan

    Is de kookclub al compleet?

  • Tannetje

    Ben ik ook wel benieuwd naar! Ook wij zijn op zoek naar een gezellige kookclub!

  • Cor

    Zou ook graag deel uit maken of een kookclub starten met gezellige mensen. Ik ben 58 jaar.