Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gezocht: kookclub in regio Leiden-Den Haag-Zoetermeer-Bollenstreek-Alphen ad Rijn

  • Marco***

    Ik zoek een kookclub in de regio Leiden-Den Haag-Zoetermeer-Bollenstreek-Alphen ad Rijn.

    Ik ben passievol amateurkok en passievol wijnliefhebber!

    Mijn leeftijd is 47 en ik kook graag voor vrienden en bezoek regelmatig een restaurant.

    In het weekend kook ik altijd iets bijzonders, waarbij de wijn geen onbelangrijke rol speelt.

    Voor zowel wijn als het koken gaat het bij mij niet om de kwantiteit, maar juist om de kwaliteit.

    Kook zoveel mogelijk biologisch en maak gebruik van scharrelvlees en duurzame vissoorten.

    Welke kookclub heeft nog ruimte voor een passievol amateurkok?

    Gr,Marco

  • marijke

    Hallo Marco, als je een kookclub hebt gevonden in omgeving Leiden, Bollenstreek, ga ik met je mee!

    Ik wil echt mijn kookkunsten verbeteren, goed idee?

    Groetjes Marijke.

  • Jennskitchen

    Beste Marco,

    Ik wil mij net aanmelden op deze site en zie jou bericht. Misschien ben je ondertussen al voorzien mar toch wil ik je op de hoogte brengen van mijn kookclub.

    De kookclub is in maart 2011 opgestart in Het kookatelier te Wassenaar. Leeftijd is tussen de 40 - 50 jaar. Wij koken hoofdzakelijk Mediterraan Lbanees, Marokaans en Italiaans.

    Deze keukens hebben fantastiche bonen, linzen en groentengerechten. Mooie smaken mooie combinaties. Op mijn site vindt je meer informatie. Wil je een

    proefles meedoen dan kan dat op 22 juni a.s. dat is een Italiaanse kooksessie.

    Vriendelijke groet

    Jenny de Rooy

  • Frans Senf

    In mijn kookatelier hebben 12 clubs een vaste kookavond.

    Het nieuwe seizoen begint in september.

    Welke keuken heeft jouw voorkeur : Franse of Italiaanse keuken