Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kookclub regio deventer zoekt leden

  • kookclub deventer

    Beste koker, beste eter,

    Wij zijn op zoek naar mensen die het leuk vinden om mee te doen aan een kookclubje in de regio Deventer. Wij zijn zelf 4 enthousiaste kokers (dertigers/veertigers) die het leuk vinden om af en toe voor elkaar te koken en een gezellige avond te hebben.

    Wij denken zelf aan ongeveer 7 of 8 mensen in totaal. Het lijkt ons het leukst als je ook in de regio Deventer-Apeldoorn-Zutphen-Zwolle woont.

    - voorop staat het ontmoeten van nieuwe mensen;

    - wat ons verbindt is de passie voor koken en openstaan voor nieuwe (kook)ideeen;

    - je houdt van koken, kookt graag voor anderen, maar:

    - vindt het ook leuk als anderen voor jou koken.

    Voel je je aangesproken door het idee, of heb je zelf andere ideeën? Reageer dan!

  • godelieve

    Dag Deventer kookclub,

    eerlijk gezegd dacht ik, dat ik al gereageerd heb, maar misschien is er iets niet goed gegaan…?

    In elk geval, het lijkt me leuk, om deel te nemen aan de kookclub.

    Kunnen jullie al wat meer info mailen? Ik ben wel benieuwd naar de groepssamenstelling, en hoe jullie het in gedachten hebben, qua frequentie.

    Zelf ben ik 44 jaar, getrouwd, en twee kinderen, en woonachtig in de Stedendriehoek.

    Krijg ik even een reactie van jullie?

    Met vriendelijke groeten,

    Godelieve

  • kookclub deventer

    Hoi Godelieve,

    Je had inderdaad al gereageerd, onze advertentie staat er 2 keer op (zie discussielijst).

    We kunnen hier alleen reageren in de discussielijst. Iemand persoonlijk mailen kan niet. Daar is wel een oplossing voor:

    klik in de discussielijst op onze naam (kookclub deventer). die is onderstreept. Je kunt dan een privebericht sturen. Als je daarin je emailadres vermeldt, kunnen wij direct naar jou reageren. Je krijgt dan natuulijk ook ons emailadres.

    het is wat omslachtig, maar het werkt wel.

    groetjes, Inge, Ciska en Martijn