Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kookclub in regio Deventer zoekt leden!

  • job

    Beste mensen,

    Nog steeds op zoek naar enthousiaste mensen die mee willen doen aan de kookclub?

    Sinds een maand of 2 woon ik in Deventer. Daarvoor een aantal jaren in een kookclub in Nijmegen gezeten met veel plezier.

    Dus..zoeken jullie nog mensen?

    Gr.

    Job Travaille

    Job@travaille.nl

  • Petra

    Beste kookclubleden,

    Zojuist jullie advertentie gelezen en wij (man 51 en vrouw 46) zijn benieuwd of jullie kookclub nog bestaat en zo ja hoe is de samenstelling?

    Wij hebben plezierige ervaringen met een eetclub.

    Deze is helaas opgeheven en wij zijn op zoek naar leuke mensen die een gezellige avond willen hebben onder het genot van lekker eten en drinken.

    Wij zijn nieuwsgierig naar jullie reactie.

    Groet,

    Petra en Bas

  • colette

    Beste kookclubleden, Ik ben wel geintereseerd om deel te nemen aan de kookclub. Ik heb zelf geprobeerd in Zutphen iets op te starten maar dat gaat heel moeizaam. Ik hou erg van koken en nieuwerecepten uitproberen ik kook wel vegetarisch maar misschien is dat voor jullie een leuke uitdaging of om een keer te komen proeven.

    wie weet spreken we elkaar een keer groeten van Colette Gerritsen

  • Heide Drok

    Graag me meer info sturen over jullie kookclub!

    Met vriendelijke groet,

    Heide Drok

  • Luck Koning

    Hallo Colette,

    ik lees dat je geprobeerd hebt een kookclub in Zutphen op te richten. Ik weet niet hoe het er nu bijstaat maar ik woon en Zutphen en heb nog wel belangstelling. Ik hou van smaakvol koken en lekker eten!

    luck@chello.nl

    Groet Luck

  • Natalie

    Hallo, ben erg benieuwd of de kookclub nog actief is en of er nog leden gezocht worden. Ik ben wel geinteresseerd, groet Natalie

  • Gijs

    Hallo, Is de kookclub nog actief? Ik heb interesse om me bij jullie aan te sluiten. Ik hoor 't graag.

    Groet, Gijs

  • janine

    Gezien het laatste bericht van Gijs is er geen kooklcub meer actief?

    Wellicht leuk om te kijken of we er een op kunnen zetten?

    Groeten,

    Janine

  • Stephanie

    Hoi allemaal, is er inmiddels een nieuwe kookclub van de grond gekomen in omgeving Zutphen-Deventer? Het lijkt mij ook leuk er een op te zetten / me er bij een aan te sluiten!

    Groetjes, Stephanie