Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kookclub in regio Deventer zoekt leden!

  • Inge, Ciska en Martijn

    Beste koker, beste eter,

    Wij zijn op zoek naar mensen die het leuk vinden om mee te doen aan een kookclubje in de regio Deventer. Wij zijn zelf 3 enthousiaste kokers (dertigers/veertigers) die het leuk vinden om af en toe voor elkaar te koken en een gezellige avond te hebben.

    Wij denken zelf aan ongeveer 7 of 8 mensen in totaal. Het lijkt ons het leukst als je ook in de regio Deventer-Apeldoorn-Zutphen-Zwolle woont.

    - voorop staat het ontmoeten van nieuwe mensen;

    - wat ons verbindt is de passie voor koken en openstaan voor nieuwe (kook)ideeen;

    - je houdt van koken, kookt graag voor anderen, maar:

    - vindt het ook leuk als anderen voor jou koken.

    Voel je je aangesproken door het idee, of heb je zelf andere ideeën? Reageer dan!

    groetjes,

    Inge, Ciska en Martijn

  • Peter

    Hoi ik ben Peter en het lijkt mij wel wat om met mijn vrouw mee te doen aan jullie initiatief voor een kookclub. Ik kook graag maar sta vooral open voor nieuwe ideeen.

    Ik hoop wat van jullie te horen. Ben geen super kok maar wel een liefhebber van koken en lekker eten.

    Groetjes Peter

  • martijn

    hoi peter,

    leuk dat je reageert.. zou je nog iets meer kunnen vertellen? hoe oud zijn jullie en waar komen jullie vandaan?

    Ik neem aan dat je vrouw ook kookt? Het is wel de bedoeling dat iedereen die in de kookclub zit een keer kookt. Wij koken om de beurt een menu, maar soms wijken we daar weer vanaf en kookt iedereen bijvoorbeeld een gerecht. Varianten daarop zijn ook welkom. Inmiddels zijn we met zijn vieren trouwens.

    we horen vast weer van je!

    martijn

  • Vanja Engelhard

    Dag Inge, Ciska en Martijn,

    Leuk/gezellig idee, zo'n kookclub! Ik ben enthousiast.

    Ik zou graag met jullie kennismaken.

    Ik val binnen jullie leeftijdscategorie en woon in Deventer. Dus dat klopt al.

    Zouden jullie een reactie via email willen geven, dan kunnen we e.e.a. misschien telefonisch bespreken?

    Vanja

  • Godelieve

    Dag Allemaal!

    Ja, dat lijkt me erg leuk, ook ik heb wel interesse!

    Ben 44 jaar, woon in de Stedendriehoek, en kook graag mee, als dat nog kan/mag/lukt….

    Zou nog wel even iets meer willen weten over hoe vaak jullie bij elkaar denken te komen, en over de samenstelling van de groep.

    Krijg ik even een reactie via mail?

    Met vriendelijke groeten,

    Godelieve

  • ciska, inge en martijn

    Hallo Vanja,

    Reageren via de mail kan alleen als je je hebt aangemeld hier (inloggen). In de discussielijst zie je dan dat er een streep onder je naam staat. Direct naar je mailen kunnen we nu dus niet.

    Wij hebben onder de naam “kookclub deventer” een tweede advertentie gezet. Omdat we ons onder die naam hebben aangemeld kun je daar direct reageren (klik op de naam met de streep eronder en je maakt een privebericht). Als je dat even doet en je emailadres in de reactie achterlaat, kunnen we daarna direct met elkaar mailen. Je mag natuurlijk ook in de discussielijst reageren met je mailadres, maar dat is dan voor iedereen zichtbaar…

    Lang verhaal… gelukkig is het koken straks leuk en het eten vast heerlijk!

    Ciska, Inge en Martijn

  • ciska, inge en martijn

    hallo Godelieve,

    ook voor jou even het bericht dat ik net ook aan Vanja stuurde.

    Reageren via de mail kan alleen als je je hebt aangemeld hier (inloggen). In de discussielijst zie je dan dat er een streep onder je naam staat. Direct naar je mailen kunnen we nu dus niet.

    Wij hebben onder de naam “kookclub deventer” een tweede advertentie gezet. Omdat we ons onder die naam hebben aangemeld kun je daar direct reageren (klik op de naam met de streep eronder en je maakt een privebericht). Als je dat even doet en je emailadres in de reactie achterlaat, kunnen we daarna direct met elkaar mailen. Je mag natuurlijk ook in de discussielijst reageren met je mailadres, maar dat is dan voor iedereen zichtbaar…

    Lang verhaal… gelukkig is het koken straks leuk en het eten vast heerlijk!

    groetjes,

    Inge, Ciska en Martijn

  • bourgondiër

    Hallo allemaal,

    Ben al even op zoek naar een kookclub, Lijkt me leuk om bij jullie aan te schuiven, als dat nog kan!

    Vind het leuk om voor anderen te koken en nieuwe gerechten uit te proberen.

    Ik woon in Deventer en ben met mijn 27 jaar waarschijnlijk de benjamin in jullie groep, maar daarom niet minder gezellig;)

    Hoop wat van jullie te horen!

    Groet Inge

  • inge

    Dag Inge, Ciska en Martijn,

    Het lijkt me erg leuk om deel te nemen aan jullie team.

    Ik kom uit Apeldoorn en ben 34 jaar.

    Koken is niet mijn beroep maar ik vind het wel heerlijk om te doen.

    Het idee om daarbij nieuwe mensen te ontmoeten lijkt me erg leuk!

    Ik hoor graag van jullie,

    groetjes Inge

  • kookclub deventer

    hoi Inge,

    Sorry voor onze trage reactie! We hopen dat je nog interesse hebt! Geef je even je emailadres door, zodat we directer contact kunnen hebben?? Dat werkt alleen door het hier achter te laten. Je mag ons ook mailen op: martijn.mur@home.nl

    tot gauw!