Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Leuke mensen gezocht voor Kookclub omg Den Bosch

  • Ashlinn

    Beste Joke

    Bel me maar een keer dan kunnen we een afpsraak maken

    Groetjes Ashlinn 06-53939283

  • Wilma

    Hallo Petroes,

    Ik zag je berichtje en vroeg me af of jullie inmiddels al een kookklubje hebben? Mijn vriend en ik (resp. 50 en 49) zouden het ook leuk vinden om bij een kookklubje aan te sluiten en op die manier gezellig samen te koken/eten, andere mensen te leren kennen.

    groetjes, Wilma

  • Mieke

    Hi Marlies,

    Is het al gelukt met leuke kookclub vinden?

    Ik ga binnekort in den bosch wonen en dol op koken.

    Zou graag aan willen sluiten.

    Hoor graag van je….

    Gr Mieke

  • wilma

    Beste Ashley….

    Zoeken julllie nog een koppel voor jullie kookclub…wij zijn gek op koken en eten…

    Wat eten jullie, en wanneer, doordeweek of in het weekend…

    Wij zouden graag willen aansluiten, mits er nog plek is.

    Groetjes Wilma

  • Marlies

    Hoi Mieke,

    Nou lees ik toch pas een paar maanden later je leuke reactie…kreeg er geen melding van in mijn mail dus vadaar.

    Woon je al in den Bosch? Ik ben nog steeds zoekende naar een leuk kook clubje die eens in de zoveel tijd gezamelijk kookt.

    Wellicht is me direct mailen makkelijker. ( m.v.elk@home.nl)

    Marlies

  • Melvin

    Hoi Marlies,

    ik ben ook nog op zoek naar een gezellige kookclub.

    Ik ben 28 jaar en woon in de omgeving Den Bosch.

    Groetjes Melvin

  • Viola

    Hallo,

    Ik zie dat de oproep al van 2009 is, maar vroeg me af of de kookclub nog bestaat en of jullie nog leden aannemen.

    Ik hoor graag van jullie!

    Viola

  • John

    Beste Maartje,

    Ik ben John en lees dat je graag wilt koken. Nu werk ik bij AH en die bestaan dit jaar 125 jaar. Wij willen graag onze klanten kennis laten maken met de lievelingsrecepten van andere klanten. Nu dacht ik dat jij het misschien wel leuk zou vinden om op 24-25-26 mei in de winkel jouw lievelingsrecepten te laten proeven aan onze klanten. De proeverij zou dan tussen 16.00-18.00 uur moeten plaatsvinden op deze dagen ( of een dag).

    Wij ( Albert heijn ) stellen een kookeiland en alle spullen die je nodig hebt om je recept te maken beschikbaar.ook krijg je nog een aardigheidje mee na de proeverij.

    Zo kun je toch lekker een keer voor anderen koken met plezier.

    Het filiaal is gevestigd : Sterrebos 2 Te Oss( WC de Ruwert )

    Lijkt het je iets laat me ff weten dan.

    Groet

    John Pennings

  • Ashlinn

    Hoi Viola

    ik heb er zelf weinig van gehoord. en probeerde zelf wat op te richten maar ook dat komt niet van de grond

    Jammer.

    Groetjes

  • Maarten

    Hallo,

    De laatste reactie is van vandaag, dus nog vrij recent! Het lijkt mij ook leuk om een kookclubje op te richten in Den Bosch. Ik hoor graag jullie reactie op m_tromp@live.nl.

    Groetjes,

    Maarten