Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Leuke mensen gezocht voor Kookclub omg Den Bosch

  • inge

    Hallo Suzanne,

    ik lees verschillende berichten van mensen die vragen of de kookclub nog actief is. Daar sluit ik me graag bij aan. Lijkt me leuk om er bij aan te sluiten, of anders nieuw leven in te blazen.

    Groet, Inge

  • Michiel

    Ook ik ben benieuwd naar deze kookclub. Ben gek op koken. Lijkt me leuk om mee te doen.

    Michiel

  • Ashlinn

    het is al een wat oudere prikbord. maar het lijkt me leuk om mezelf bij jullie aan te sluiten.

    ik kom graag met jullie in contact of jullie nog leden zoeken.

    groetjes ashlinn

  • Marlies van Elk

    Hallo,

    Mijn grote hobby is in een paar woorden te omschrijven; gezelligheid, lekker eten en drinken en leuke nieuwe mensen leren kennen.

    Ook ik ben zoekende naar een leuke club mensen om lekker mee te koken.

    Als er nu meer zijn kunnen we wellicht een tweede club oprichten mocht deze niet meer actief zijn

    ik hoor het graag.

    groet Marlies

  • Patricia

    Beste Suzan,

    Graag zou ik wat meer info krijgen over de kookclub. Hoe staat het er nu mee en van wat voor leeftijdscategorie zijn de mensen die mee doen?

    Groetjes Patricia

  • maartje

    Beste suzanne,

    Ik ben op zoek naar een kookclub om bij aan te sluiten. Hebben jullie nog een plekje over in jullie groep? en wat is de leeftijd van de mensen uit de groep zoal?

    Ikzelf woon in oss. Ik hoor graag van je!

    Groetjes, Maartje Janssen

  • Ashlinn van Luxemburg

    Beste dames en Heren,

    Omdat niemand contact krijgt met deze form wil ik me eigen kook club oprichten.

    Wil je hier aan deelnemen dan kan je een mail sturen naar ashlinn.vanluxemburg@re-energize.nl

    Dan plannen we een keer een datum om bij elkaar te komen en dit verder te bespreken.

    Groetjes Ashlinn van Luxemburg

    06-53939283

  • Joke Sertons

    L.s

    Zou het erg leuk vinden om met een groepje samen te koken. Ben er zelf niet goed in, maar zou het graag leren.

    Houd van gezelligheid.

    groetjes,

    Joke

  • bianca

    Graag wil ik meer informatie. hebben jullie een vaste kookavond en hoeveel mensen, en rond welke leeftijd zijn jullie. Zijn er dames en heren bij de kookclub?

    Wordt er internationaal gekookt, voor beginners en gevorderen? Wonen jullie in en buiten Den Bosch? Ik woon in en dorp buiten Den Bosch.

    Heb je een telefoonnummer dat ik kan bellen.

    Groetjes Bianca

  • Ashlinn

    bianca Schreef:

    Bel me maar een keer 06-53939283 dan maken we een afspraak

    Groetjes Ashlinn

    ——————————————————-

    > Graag wil ik meer informatie. hebben jullie een

    > vaste kookavond en hoeveel mensen, en rond welke

    > leeftijd zijn jullie. Zijn er dames en heren bij

    > de kookclub?

    > Wordt er internationaal gekookt, voor beginners en

    > gevorderen? Wonen jullie in en buiten Den Bosch?

    > Ik woon in en dorp buiten Den Bosch.

    > Heb je een telefoonnummer dat ik kan bellen.

    >

    > Groetjes Bianca