Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kookgezelschap omgeving Doetinchem gezocht

  • Roy Cornelissen

    Wij zijn een echtpaar van begin 30 met drie kinderen en zijn op zoek naar enthousiaste liefhebbers van koken en lekker eten voor het opstarten (of lid worden) van een kookgezelschap. Het lijkt ons leuk om samen met en voor mensen te koken of bij anderen thuis. Ook doen we graag mee aan kookworkshops bij kookstudio's. Wat ons betreft gaat het vooral om laagdrempelig maar lekker koken, gezellig eten en van elkaar leren.

    Groeten, Roy en Martje

  • Daphne

    Jaaaaa, dit kwam ik zomaar tegen! Lijkt me erg leuk om weer eens samen een kookclub te vormen! Heb erg leuke herinneringen aan mijn vorige………

    groeten, Daphne

  • Denise

    Hoi!

    Leuk om dit tegen te komen, ik loop ook al een tijd met het idee om dit op te starten, maar de vraag was hoe en met wie?

    Ik woon sinds een jaar samen in D.chem en ken nog niet zoveel mensen om dit uit het niets op te starten, dus ik wil ook wel meedoen…

    Ik ben enthousiast!

    Groetjes Denise

  • onno.beuving@gmail.com

    He!

    Kwam deze post tegen. Ik realiseer me dat hij al van een paar maanden geleden is, maar ik vroeg me af of de club inmiddels opgestart is en of er nog ruimte is voor een extra persoon? Ik ben 36 jaar, getrouwd en woon in Zutphen en kijk er naar uit om aan een kookclub deel te nemen.

    Hoop snel een reactie te krijgen!

    Vriendelijke groet,

    Onno

  • onno.beuving@gmail.com

    He!

    Kwam deze post tegen. Ik realiseer me dat hij al van een paar maanden geleden is, maar ik vroeg me af of de club inmiddels opgestart is en of er nog ruimte is voor een extra persoon? Ik ben 36 jaar, getrouwd en woon in Zutphen en kijk er naar uit om aan een kookclub deel te nemen.

    Hoop snel een reactie te krijgen!

    Vriendelijke groet,

    Onno

  • Susan

    Hi,

    De oproep is alweer een poos geleden gepost, maar het lijkt me fantastisch om deel te nemen aan een gezellige kookclub.

    Ik hoor graag of de groep is opgestart, nog bestaat en of er nog ruimte is voor een enthousiaste kookgek / bourgondiër.

    Groeten,

    Susan