Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kooklessen in Deventer

  • Monique Sterenberg

    Kooklessen bij Kookstudio Del Mundo

    Houdt u van koken en wilt u meer leren over de verschillende kooktechnieken? Bent u op zoek naar een nieuwe bezigheid en spreekt koken met goede producten u aan? Heeft u altijd al meer tips en trucs willen leren van een echte chef-kok met jarenlange ervaring in diverse keukens?

    Dan is onze serie van 5 kooklessen uitermate geschikt voor u. Tijdens deze lessen leert u o.a. snijdtechnieken, smaakcombinaties maken, binden van sauzen, patisserie, schoonmaken van vis, een farce maken en nog veel meer.

    Wij hebben 5 prachtige menu’s samengesteld die u samen met de andere cursisten gaat bereiden. Uiteraard wordt er na het koken uitgebreid geproefd.

    De kosten bedragen in totaal € 295,- p.p. In deze prijs zijn 2 glazen wijn per kookles inbegrepen. De groep zal uit maximaal 12 personen bestaan.

    De lessen zullen plaatsvinden op de volgende data:

    30 september 2009

    7 oktober 2009

    14 oktober 2009

    28 oktober 2009

    4 november 2009

    Tijdstip van aanvang is 19.00 uur, de kooklessen duren tot 22.30 uur.

    U kunt zich inschrijven voor de kooklessen via www.kookstudiodelmundo.nl  kooklessen  inschrijfformulier kooklessen.

    AANBIEDING:

    Indien u zich voor 31 augustus 2009 inschrijft, krijgt u een vroegboekkorting van 5%.

  • In ge Koop

    Hallo Monique,

    Voor heel iets anders kwam ik toch op jouw berichtje terecht.

    Ik ben op zoek naar ene Joop Sterenberg, in de jaren 70 woonachtig in Zwolle met vrouw Ineke en zoon Bas.

    Misschien zijn er nog meer kinderen, maar dat weet ik niet.

    Joop heeft destijds mijn vader geholpen een moterkruiser af te bouwen in Steenwijk, toen zat hij geloof ik nog in dienst, was gelegerd in Havelte.

    Misschien kun jij me wat op weg helpen?

    Groet en alvast bedankt,

    Inge Koop