Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Cubaanse keuken

  • FloresdeCuba

    Hallo,

    ik loop al een tijdje rond met het idee een Cubaans huiskamerrestaurant te beginnen. Mijn vrouw (Cubaanse) en ik kunnen daarbij ook een dans (salsa)demonstratie geven of een workshop.

    Langs deze weg wil ik eigenlijk eens polsen of er animo voor zoiets bestaat. Daarom vraag ik jullie reactie.

    Ook zou ik graag jullie ervaringen horen over hoe en waar te adverteren, hoe uitgebreid (of beperkt) je menu moet zijn, enzovoort.

    Alle reacties zijn meer dan welkom!

    Robert

  • Gerrie

    Heel leuk idee, ben je al gestart en waar dan ?

    adverteren kun je mi in bv buurt/wijkbladen en via briefjes die je ophangt. zeker als je in een stad woont. wil je het wat meer commercieel aanpakken maak een website en zorg dat je zo hoog mogelijk op de zoeklijsten komt.

  • Hostyn Piet

    Beste,

    Met onze vzw. organiseren wij geregeld workshops “Koken met de buren”

    Een 10-tal mensen komen samen onder begeleiding om een “gerecht uit de wereldkeuken” klaar te maken;

    Zo kwamen Congo, Burundi, Sri-Lanka, Marokko, Turkije, Rusland, Armenië . . reeds aan bod.

    Nu hadden we de Caraïbische keuken gepland op 17 februari in Ekeren (Antwerpen) maar onze begeleider laat het afweten

    We zoeken dringend een vervanger . . . ??

    Mvg

    Piet Hostyn

    0499178406

    piet.hostyn@telenet.be